Инженерлер көліктің тар жерде қозғалуын жеңілдету үшін жылдар бойы тынбай еңбек етіп келеді. Мысалы, соның нәтижесінде электрлі Hummer-де толық басқарылатын шасси мен «шаян» режимі пайда болды. Бұл жолы өз өнімін автокомпонент шығаратын ZF компаниясы таныстырды.
Компания мамандары алдыңғы дөңгелектердің бұрылу бұрышын 35-тен 80 градусқа дейін арттырды. Мұндай нәтижеге рөлдің ұшы мен цапфа арасына қосымша екі иінтірек қосу арқылы жеткен.
Бұл жүйені кеңінен қолдану қиын болатынын айта кеткен жөн. Осынша кең ауқымда бұрылу үшін дөңгелекке арка ішінде көп орын керек болады. Әдетте онда шанақтың күштік элементтері тұрады. Орын жетіспеуі әсіресе, моторы алдында тұратын алдыңғы жетекті көлікте байқалады. Оның үстіне мұндай бұрышпен жұмыс істей алатын тең бұрыштық жылдамдық шарнирінің болмауы да идеяны іске асыруға кедергі келтіреді.
ZF әзірше құрылғыны BMW i3-ке орнатып көрді. Компания өкілдері осы тектес жүйелерді артқы жетекті электромобильдер мен мотор-дөңгелек қолданатын техникаға орнатуға болады дейді.
Комментариев: 0