Арно Антлицтің айтуынша Еуропа автонарығы жақын арада пандемияға дейінгі сауда деңгейіне оралмайды. Басшылықтың бұрынғы болжамы қате болған.
VW AG басшысы Оливер Блюме бұл жағдайды Қытайдағы сауданың төмендеуімен байланысты деп түсіндірді. Бірнеше жыл бойы үздік болған Volkswagen алғаш рет жергілікті өндірушілерге орнын берді. Блюменің айтуынша Қытайдан түскен қаражат Еуропадағы шығынды жауып келген еді. Бренд шығыстағы саясатын қайта қарап, жаңа бірлескен кәсіпорын (Xpeng компаниясын қосқанда) құруда. Қазір бірнеше жұмыс орнынан айырылсақ, болашақта үлкен құлдыраудан аман қаламыз, деді Блюме.
Германияда электромобиль нарығы дағдарысты бастан өткеруде. Тамыздың қорытындысы бойынша батареялы көлік саудасы 69 % төмендеді. Сарапшылар бұған себеп 2023 жылдың аяғында электромобильге арналған мемлекеттік жеңілдіктің тоқтауы деді. Kolesa.kz Германиядағы бейнерепортажында ID электромобильдерінің бағасы тіпті байлар үшін де тым жоғары екенін көрсетті. Автосалон қызметкерлері жергілікті халық VW электромобильдеріне онша қызықпайтынын айтты.
Германия билігі субсидияның басқаша түрін қайта енгізуді ойлап отыр. Корпоративтік автопарктерге және электромобильді несиеге алатындарға әртүрлі жеңілдік қарастырылуда. Жеңілдікпен алуға болатын көліктің шекті құны 70 мыңнан 95 мың еуроға дейін көтеріледі. Германия 2028 жылдың аяғына қарай шамамен 540 миллион еуро жұмсайды деп күтілуде.
Бұған дейін Volkswagen елдегі құрастыру және компонент шығарумен айналысатын екі зауытты жабуды жоспарлап отырғаны туралы хабар шықты. Бұл шара шамамен 500 мың көлікті артық өндірмеу үшін қабылдануда. Кәсіподақ басшылары зауыттардың жабылуына және жұмыспен қамту кепілдігі бағдарламасының тоқтауына жол бермейміз деп мәлімдеді. Сол үшін Volkswagen қызметкерлері ереуілге шығуға дайын.
Комментариев: 0