Депутаттар сәуірде утиль алымы, бастапқы тіркеу алымы және көлік қауіпсіздігін растайтын куәлік үшін сұралатын соманы азайтуды ұсынған. Мәжілісмендер алым-салық мөлшері төмендесе, ел тұрғындары шетелден сапалы көлік әкеледі, осылайша автопарк толығып, тұрғындардың әлеуметтік-экономикалық жағдайы жақсарады, шағын және орта бизнес өркендеп, бюждетке де пайдасы тиеді деп болжады.
Бұған үкімет утиль алымы онсыз да екі есе түскенін, ал автопаркті жаңарту үшін несие беру шарасы жүріп жатқанын айтты.
Утиль алымы ретінде жиналған ақша пайызы төмен автонесие беруге, автобус паркін және ауылшаруашылық техникасын жаңартуға жұмсалып жатыр екен. Алымның тағы бір істе маңызы барын айта кеткен жөн. Қазақстан жергілікті автоөндіріс саласына инвестиция тарту үшін Дүниежүзілік сауда ұйымына қосылғандықтан, кеден салығын азайтты. Билік утиль алымын осы жағдайда көмек беретін тарифтік шара ретінде қолданып отыр. Сол себепті шенділер оны тағы төмендетуге негіз жоқ деп санайды.
Жауап жазғандар жеңілдікті автонесие беруге кеткен ақшаны
Билік бастапқы тіркеу алымы ескі әрі экологияға зияны көп, қауіпсіздік деңгейі төмен көліктерді елге кіргізу мәселесін реттейтін тиімді механизм деп есептейді. Сондықтан жасы үштен асқан техника үшін берілетін алым көлемін азайтудың қажеті жоқ деді.
Көлік қауіпсіздігін растайтын куәлікке келер болсақ, бұл ұсынысқа шенділер тіпті таңғалды: құжат алу үшін жүргізушілер 70 мыңнан 200 мыңға дейін ақша төлейді. Оның бағасын сынақ өткізетін зертхана белгілейді. Сол себепті көлік құралдарын сертификаттау құнын түсіру мүмкін емес екенін айтты.
Комментариев: 0