Бренд қатты шанағы, қайта бапталған аспасы және жақсарған аэродинамикасы бар жаңарған
Қарапайым Toyota Supra жаңа амортизаторлар, күшейген жақтау тірегі және жаңа шанақ кергішін алды. Дифференциал мен рөл күшейткіші қайта бапталды. Спорткарға үлкенірек тежеуіш дискілерін орнатуға болады. Сырт келбетіндегі өзгерістерге бампер, жүксалғыш қақпағындағы карбон спойлер және күңгірт қара түсті дөңгелектер кіреді.
A90 Final Edition нұсқасы қосымша ерекшеліктерінің арқасында трекке арналған GT4 модификациясына жақындай түскен. Ол KW компоненттерінен жасалған аспа, мықты тұрақтандырғыш, үлкен тежеуіш дискілері мен тежеуіш магистралін және 20 дюймдік дискілердегі Michelin Pilot Sport Cup 2 шиналарымен жабдықталды.
Сплиттер, бампердегі канардтар, капоттағы ауа тартқыш және көміртекті антиқанат аэродинамиканы жақсартады. Салонында карбоннан жасалған Recaro орындықтары және жаңа әрлеу материалдары бар. Жүргізуші орындығы, ортаңғы тоннель мен есік әрлеуі, сондай-ақ қауіпсіздік белдігі қызыл түсті акценттермен айрықша көрінеді.
Final Edition-ның басты ерекшеліктерінің бірі — қозғалтқыш. 387 ат күшін және 500 Нм момент беретін үш литрлік алты цилиндрлі мотордың қуаты жаңа ауа өткізгіш жүйесі мен басқару бағдарламасының арқасында 435 ат күшіне (570 Нм) жетті. Мамандар қозғалтқышқа жақсарған салқындату жүйесін, жаңа катализаторы бар Akrapovic газ шығару жүйесін және бұрылыста майды бірқалыпты тарату үшін картерге қалқа орнатты.
Toyota Supra A90 Final Edition тек механикалық қораппен сатылады, ал қарапайым спорткарда автомат та болады. Тапсырыс қабылдау 2025 жыл келе сала басталса, компания көлікті көктемде жеткізе бастайды. Барлығы 300 экземпляр жарық көреді. Бір платформада жасалған BMW Z4 те конвейерден түседі. Инсайдерлер хабарлағандай, бренд Supra-ның жаңа буынын енді Германиядағы серіктестерімен шығармайды. Топтамадағы флагмандық спорткардың орнын қайта жанданатын Celica басады, оның шығатын уақыты ресми расталды.
Комментариев: 0