2 тамызда
Автомобильді топтамадағы бұрынғы FJ62 секілді ретростильде жасаған. Комплектациясына байланысты алдыңғы жағы әртүрлі дизайнмен шығады. Мәселен, көліктің базалық және қымбат нұсқалары домалақ жарық техникасына ие болса, орташа нұсқасын төртбұрышты жарықдиодты шамдармен жабдықтайды.
Land Cruiser 250 LC Prado-дан ірілеу. Ұзындығы — 4925 мм (+100 мм), ені — 1980 мм (+95 мм), биіктігі — 1870 мм (+20 мм), ал дөңгелек базасы 60 миллиметрге ұлғайып, 2850 мм болды.
J250 жаңа буындағы Lexus GX, Land Cruiser 300, Lexus LX-пен және Tundra, Tacoma пикаптарымен бір платформаны бөліседі. Жол талғамайтын көлік рамасын сақтап қалды. Бірақ жоғарыда аталған модельдерден өшіруге болатын алдыңғы тұрақтандырғыш (SDM) орнатқан алғашқы Toyota ретінде ерекшеленеді. Бренд көліктегі электронды басқарылатын кинетикалық тұрақтандыру жүйесін (KDSS) SDM-ге ауыстырған сияқты.
Көмекші құралдар арсеналы LC 300 арқылы танылған артқы дифференциалды бұғаттау жүйесі және заманауи
Модельдің мотор гаммасында 6 сатылы автоматпен жұптасып жұмыс істейтін 2.7 литрлік атмосфералы
Ал ең жоғарғы орынға 2.4 литрлік
Темір тұлпардың интерьерін қырлы панель, ірі батырма, домалақ ауа өткізгіш орнатып, ретростильде әрлеген. Бірақ цифрлы аспаптар панелі, 12.3 дюймдік медиажүйе экраны, проекциялық дисплей, сымсыз қуаттағыш, 14 динамигі бар опциялық JBL аудиожүйесі, желденетін креслолар және Toyota Safety Sense 3.0. жүргізуші ассистенті сияқты заманауи аспаптар жиынтығын табасыз. Көптеген
Автомобильдің бағасы белгісіз, бірақ
Kolesa.kz редакциясы Land Cruiser Prado-ның жаңа буыны туралы жаңалық жариялады.
Комментариев: 0