Жапондық Best Car басылымының мәліметінше, жол талғамайтын көлікті V үлгілі «сегіздікпен» жабдықтауды тоқтатады, ал оның орнын электрлі қозғалтқыш пен Lexus LS флагмандық седанынан алынған V6 (421 а. к.) 3.5 литрлік битурбомотор құрамындағы гибридті күштік құрылым басады екен. Сонымен қатар, тілшілерге темір тұлпардың жаңа шасси мен жақтауға ие болатыны да белгілі болған. Дөңгелектік базасы бұрынғы (2850мм) қалпында қалады. Жол талғамайтын көлік қазіргі буынынан тек 35 мм-ге кеміген биіктігімен ғана ерекшеленбек.
Басылым дизайнері сипаттама бойынша фоторобот құрастырған. TLC300-ге де қолданылатын, қазіргі таңдағы үлгіні конвейерге жеткізу циклін ескеретін босақ, бұл 2020 жылға таман орын алуы керек.
Комментариев: 0