Осы күндері Детройтта өтіп жатқан мотор-шоуда жұртшылық көптен күткен Toyota Supra спорткарының таныстырылымы дүркіреп өтті. Дегенмен, жапониялықтар анау айтқандай ештеңемен мақтана алмады. Жаңа суреттер көрсетіліп, техникалық сипаттамалары айтылдғанымен, BMW жайлы сөз мүлде қозғалмады.
Бұл жәй «Супра» емес, Toyota GR Supra (Gazoo Racing спорттық суббрендін шетте қалдырмауды ұйғарыпты) немесе Toyota белгісі орнатылған BMW Z4.
Z4 родстеріне қарағанда, купе 70 келіге жеңіл, жабық шанаққа және дәл сол база мен артқы жетекті шассиге ие. 340 арғымақтың күші мен 500 Нм-ге тең қуаты бар үш литрлік алты цилиндрлі BMW B58 моторы, 8 сатылы автомат — барлығы да Z4 M40i родстерінікі сияқты. Сонымен қатар, Жапонияда үдетудің екі нұсқасына ие BMW B48 моторы бар екі литрлік нұсқалар да қол жетімді болады.
Салонында кірме элементтер аздау, стилистика жағынан Z4-пен байланыстырар ештеңесі жоқ, бірақ рөлі, автомат селекторы, батырмалары мен климат-бақылау жүйесі дәл сол BMW-ге тән.
Десе де, Toyota-ның бір артықшылығы бар — автокөліктің сырт келбеті BMW-дан тартымды. Оған қоса салмағы жеңілдеу болғандықтан, ол 0.2 секундқа жылдам оталып, сағатына 100 шақырымды 4.3 секундта еңсереді.
«Супра» BMW Z4 құрастырылатын австриялық Грац (Magna Steyr) қаласында өндірілетін болады. Үлгінің АҚШ-тағы сатылымы осы жылдың жазында басталады, ал бағасы кемі 49 000 долларды құрайды
Японцы признали что не умеют делать моторы.
Япония впереди планеты всей. Просто они поступили умно, не стали тратиться на движок, а взяли и купили готовый. При этом они сэкономят кучу йен…
Корма хороша чем то похожа на старую, но вот морда это какой-то кошмар.
Решетка чем то Субару Импрезу напоминает