Takata эйрбэгімен жағдай 18 жыл жалғасып келеді, бұл әлем автоөнеркәсібіндегі ең үлкен сервистік кампанияға әкелді. Қауіпсіздік жастығы майдандағы мина мен снаряд сияқты әлі күнге дейін ашылып кетіп жатыр.
Қауіпсіздікке жауапты мемлекеттік органдар ақаулы эйрбэгтен құрбан болғандарды есептеуде. NHTSA сарапшылары 2018 жылы Алабама штатындағы
Бұл Takata қатысуымен болған
Эйрбэг өздігінен ашыла ма?
Пиропатрондағы аммоний нитраты немесе аммиак селитрасы жылдар өте жоғары температура мен ылғалдың әсерінен ыдырайды. Сондықтан
Ақау рөлдің ішінде орналасқандықтан осындай металл сынықтары жүргізушінің бетіне, мойнына және кеудесіне тиіп, өлімге әкелуі мүмкін.
Комментариев: 0