Число жертв от подушек фирмы Takata продолжает расти

Takata қауіпсіздік жастығынан қаза тапқандар саны өсуде

Бүгінгі таңда АҚШ-тың өзінде 28 жағдай өліммен аяқталып, 400-ден астам адам жарақат алған.

Takata эйрбэгімен жағдай 18 жыл жалғасып келеді, бұл әлем автоөнеркәсібіндегі ең үлкен сервистік кампанияға әкелді. Қауіпсіздік жастығы майдандағы мина мен снаряд сияқты әлі күнге дейін ашылып кетіп жатыр.

Қауіпсіздікке жауапты мемлекеттік органдар ақаулы эйрбэгтен құрбан болғандарды есептеуде. NHTSA сарапшылары 2018 жылы Алабама штатындағы жол-көлік оқиғасын зерттеп, Honda Civic жүргізушісінің өліміне жастықтағы ақаулы пиропатрон себеп болды деген шешімге келді.

Бұл Takata қатысуымен болған АҚШ-тағы 20-сыншы қайғылы жағдай, мұндай эйрбэг Honda/Acura көліктерінде көп кездеседі деп хабарлады Carscoops. Әлемде ақаулы қауіпсіздік жүйесінен 36 адам қайтыс болды.

Эйрбэг өздігінен ашыла ма?

Пиропатрондағы аммоний нитраты немесе аммиак селитрасы жылдар өте жоғары температура мен ылғалдың әсерінен ыдырайды. Сондықтан жол-көлік оқиғасында жастықты толық үрлеу үшін детонация күші әлдеқайда жоғары болуы мүмкін. Бұл эйрбэг сақталған металл контейнер — инфлятор корпусын зақымдайды. Жастық өздігінен ашыла ала ма? Иә. Жарылғыш компонент ескіргенде ыдыраған өнім бөліп, реакция температурасы өскенде атылуы мүмкін. АҚШ-та өздігінен ашылған эйрбэгке қатысты жағдайлар бұрын болған.

Ақау рөлдің ішінде орналасқандықтан осындай металл сынықтары жүргізушінің бетіне, мойнына және кеудесіне тиіп, өлімге әкелуі мүмкін.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.