Жаңа қоршауды мамандар Екатеринбург — Алматы тас жолының
Роликті кедергі апат болғанда соғылу энегриясын айналу энергиясына айналдырады. Барабандар айналғандықтан, апатқа түскен машина қоршауды бұзып өтпей, оны бойлай қозғалады. Нәтижесінде автомобиль жүргін бөлікте қалады және жүргізуші мен жолаушылар қатты жарақат алмайды. Барабандар пластиктен жасалғандықтан соққы күшін кәдімгідей бәсеңдетеді.
Дамыған елдерде роликті қоршаулар апат жиі болатын жерлерде тұрады, біздің елге сынап көру үшін қойды. Сондай кедергінің бірін бес жыл бұрын Қарағандыға жақын маңға орнатқан.
Комментариев: 0