Renault батареялы Estafett ретрофургонын көрсетті

Renault батареялы Estafett ретрофургонын көрсетті

Қазірше вэн концепті ғана, сериялы өндіріске 2026 жылы шығады.

Renault Estafette моделін көрсетті. Estafette 1960–1970 жылдары бүкіл әлемге танымал болған. Жаңа нұсқасы да әлем нарығына арналады. Біз Renault мен Volvo бірге құрған Flexis компаниясының алғашқы сериялы электрокарының прототипі туралы айтып отырмыз.

Renault дизайнерлері қазіргі Estafette-нің сырт пішіні жаңаша болатынын атап өтті, бірақ прототип футуристік стильде жасалған әрі классикалық модельге ұқсайды. Ал ерекше шешімдер қатарында шығыңқы алдыңғы бөлігі, жылжымалы кабина есігі және монотонды борт бар.

Интерьері де ретрофутуристік бейнеде жасалған. Қырлы форма мен түрлі сөрелер винтажды, ал көптеген экрандар заманауи көрінеді. Әдеттегі аспаптар панелі мен ортаңғы тачскриннен бөлек үлкен дисплей бар, одан бүйірлік артқы көрініс камерасының картинкасын көруге болады.

Estafette-ның ұзындығы — 4870 мм, биіктігі — 2590 мм. Соның арқасында жүк салатын бөлігінің көлемі 7 текше метрден асты, адам салонда еңкеймей тік тұра алады. Әзірлеушілер ірі өлшеміне қарамастан концептінің бұрылу радиусы шағын Renault Clio-мен шамалас екенін айтты. Estafette модульдік жүксалғышпен жарық көреді, сөрелерді өз қалауыңызша реттей аласыз.

Сериялы Renault Estafette негізінен «соңғы миль» жеткізу қызметіне арналған, бірақ оған негізделген жүк тасуға емес, қызмет көрсетуге арналған машина жасау жобасы бар. Мысалы, Estafette платформасына жылжымалы медицина кабинеті, шаштараз немесе дүкен орналастыруға болады. Қазір Renault және Volvo мамандары франциялық CMA CGM компаниясымен бірге болашақ комтранс үшін FlexEVan деп аталатын платформа әзірлеп жатыр. Электровэн Renault зауыттарының бірінде жасалады.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.