Бүгін «Алматыбасжоспар» дөңгелек үстелде Райымбек даңғылындағы жаңа BRT жобасын көрсетті. Мамандар автобус желісінің құрылысын бірнеше кезеңге бөлуді ұсынды. Алғашқы кезең Пушкин көшесінен Сейфуллин даңғылына дейінгі аралықты қамтиды. Жобаға сәйкес жұмысшылар үзігі аз арнайы жолақ сызып, жаңа аялдама кешендерін салады, сондай-ақ «фасадтан фасадқа» қағидасы бойынша даңғыл бойын кешенді түрде абаттайды.
«Кереғар тұстары аз бөліктерде арнайы жолақ жол шетінде орналасады. Автотұрақ бар немесе іргелес аумақтан шығатын жерлері көп болса, арнайы жолақ бульвар бойымен өтеді. Осылайша жол қозғалысына қатысатындардың мүддесі барынша ескеріледі. Аялдаманы платформаға орнатып, қиылыстарға жақын қою жоспарда бар. Көлік қозғалатын негізгі жолақ саны сақталады», — деді «Алматыбасжоспар» басшысы Асхат Садуов.
Талқылау нәтижесінде сарапшылардың пікірін ескере отырып, қала тұрғындарына барынша ыңғайлы болу үшін BRT құрылысын 2025 жылдың сәуірінде бастау туралы шешім қабылданды.
«Күзде бірінші кезеңде жасалуы қажет екі учаскеде, яғни Пушкин көшесінен Сейфуллин даңғылына дейін және Сейфуллин даңғылынан Ахременко көшесіне дейінгі аралықта жұмыс істейтін мердігер ұйымды анықтау үшін конкурс жариялауды жоспарлап отырмыз. Биыл инженерлік желілерді қайта құру, ось бөлу сияқты дайындық жұмыстарын бастаймыз және „Саяхат“ маңындағы үлкен аялдама кешенінің құрылысын аяқтаймыз. Негізгі құрылыс-монтаж жұмыстарын келесі құрылыс маусымында қолға аламыз», — деді Қалалық мобилділік басқармасының басшысы Сағындық Телібаев.
Біраз уақыт бұрын қала билігі Райымбек даңғылының Пушкиннен Ахременко көшесіне дейінгі бөлігіне BRT салуды 2024 жылдың екінші жартысында бастаймыз деп уәде берген. Ал 2030 жылға қарай оңтүстік астанада 300 шақырым BRT жолағы болуға тиіс.
Комментариев: 0