Қытайдағы өндірушілер аудиториясын ұлғайтып, нарықтағы үлесін арттыру үшін шығындарды көтеруге дайын екенін көрсетуде. Bloomberg хабарлағандай, кейбір бренд автомобиль бағасын дәстүрлі түрде төмендетіп жатыр. Басқалары тиісті қызметтерге үлкен қаражат салуға дайын. Tesla болса, акциясы күрт құлдырағандықтан, өнімдерінің бағасын көтерді.
Жақында XPeng және BYD брендтері прайс-листерін қайта қарады. Бірінші брендтің кейбір электромобилі 20 мың юань (шамамен 1.2 млн теңге) арзандаса, екінші концерн бәсекелестер арасындағы баға теңдігі үшін күресіп жатыр.
Nio аудиториясын ынталандырудың жанама әдістеріне миллиард юань (140 млн долларға жуық) ақша салуға дайын екенін мәлімдеді. Компания электромобиль тиімді екеніне күмәнданатын жүргізушілерді аккумуляторды жылдам ауыстыру қызметіне жеңілдік жасау арқылы тартпақшы.
Chery трейд-ин шарттарын қайта қарап, клиент белгілі бір модельді сатып алғанда салық төлеуге кеткен шығынды ішінара өтеу тәсілін ұсынды.
Tesla осы аптаның басында керісінше әрекет етті. Қытай нарығында баға соғысының бастауында тұрған компания ең танымал Model Y-дың бағасын 5 мың юаньға көтерді. Мұндай қисынсыз қадамның себебі белгісіз. Соңғы мәліметтерге сүйенсек, Қытайда
Комментариев: 0