Қытайдағы баға соғысы жаңа бағыт алды

Қытайдағы баға соғысы жаңа бағыт алды

Қарапайым жеңілдіктерден бөлек клиент тартатын жаңа тәсілдер қосылды.

Қытайдағы өндірушілер аудиториясын ұлғайтып, нарықтағы үлесін арттыру үшін шығындарды көтеруге дайын екенін көрсетуде. Bloomberg хабарлағандай, кейбір бренд автомобиль бағасын дәстүрлі түрде төмендетіп жатыр. Басқалары тиісті қызметтерге үлкен қаражат салуға дайын. Tesla болса, акциясы күрт құлдырағандықтан, өнімдерінің бағасын көтерді.

Жақында XPeng және BYD брендтері прайс-листерін қайта қарады. Бірінші брендтің кейбір электромобилі 20 мың юань (шамамен 1.2 млн теңге) арзандаса, екінші концерн бәсекелестер арасындағы баға теңдігі үшін күресіп жатыр.

Nio аудиториясын ынталандырудың жанама әдістеріне миллиард юань (140 млн долларға жуық) ақша салуға дайын екенін мәлімдеді. Компания электромобиль тиімді екеніне күмәнданатын жүргізушілерді аккумуляторды жылдам ауыстыру қызметіне жеңілдік жасау арқылы тартпақшы. Nio-ның таусылған аккумуляторды бір минутта ауыстыруға болатын станциялары көп. Компания жазылу бойынша қызмет бағасын төмендетеді және сатып алушыларға бренд смартфонын сыйға тартады.

Ценовые войны в Китае: новый виток
Nio-ның батареяны тез ауыстыратын бекеті

Chery трейд-ин шарттарын қайта қарап, клиент белгілі бір модельді сатып алғанда салық төлеуге кеткен шығынды ішінара өтеу тәсілін ұсынды.

Tesla осы аптаның басында керісінше әрекет етті. Қытай нарығында баға соғысының бастауында тұрған компания ең танымал Model Y-дың бағасын 5 мың юаньға көтерді. Мұндай қисынсыз қадамның себебі белгісіз. Соңғы мәліметтерге сүйенсек, Қытайда Tesla-ға сұраныс бірте-бірте азайып, компания өндіріс жоспарын қайта қарауға мәжбүр. Шанхайдағы гигафабрикада электромобиль өндірісі ақпанда — 19%, ал наурыздың аяғында 35 % түсті. Басқа аймақтарда электрокар саудасының бәсеңдеуі бірінші тоқсанда Tesla акцияларының бағасын 29% төмендетті.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.