Weibo әлеуметтік желісінде Aito M7 жүргізушілері Уханьдағы дилерлік орталықта наразылық акциясын өткізген сәтінен фотосурет жариялады. Олар қолына түрлі ұран жазылған лента ұстаған, онда халық неге қарсы болып жүргені жазылыпты. Көпшілік машинаны көп күтетініне және рестайлинг өте жиі болатынына қарсы.
Aito M7 гибрид кроссоверін 2022 жылы жазда таныстырған. Былтыр күзде модель жаңарды, ал биыл 1 маусымда тағы рестайлингтен өтті. Клиенттер көлік екі жылда екі рет жаңарғанына ашуланып, ереуілге шықты.
Наразы топ үш ай бойы күткен жаңа машинасын бір-екі ай ғана мінгенін айтты. Содан кейін модель рестайлингтен өтіп, олардың автомобилі ескі үлгіге айналған.
M7 иесінің айтуынша дилер оған модель бір жылдан кейін ғана рестайлингтен өтеді деп уәде берген. Бірақ өндіруші ойынан айнып, көп өтпей жақсы жабдықталған заманауи нұсқаны шығарыпты. Aito M7 жүргізушілерінің марканың машина сатқаннан кейінгі қызмет көрсету сапасына да көңілі толмайды.
Жергілікті басылымдар дилер қызметкерлері шағымданып барған топпен қақтығыспағанын, керісінше, оларды жаңбырдан қорғау үшін тамақ пен қолшатыр бергенін хабарлады.
Aito — Huawei мен Seres концернінің бірлескен жобасы. М7 кроссоверінің ұзындығы — 5020 мм, дөңгелек базасы — 2820 мм, оның бес және алты орынды түрі бар. Кроссовер 272 ат күшіне ие бір электромоторы бар немесе екі 449 күшке ие екі электромоторы бар гибрид күштік құрылыммен жүреді. Екеуінде де 1.5 литрлік дәстүрлі қозғалтқыш электр энергиясын өндіруге жауапты болады. Бағасы — 249 800–329 800 юань (15.5–20.4 млн теңге).
Арызданушылардың саны 180 мың адамға жетуі мүмкін, өйткені Aito M7 Қытайда ең көп өтетін модельдердің бірі. 2024 жылдың бірінші тоқсанында 70 мыңға жуық кроссовер иесін тапты.
Комментариев: 0