Танымал марка үшін аса маңызды екі нарықта BMW көліктері екі түрлі қабылданатыны Санта-Моникада өткен конференцияда белгілі болды. Шарада BMW Designworks президенті Хольгер Хампф пен дизайн бойынша директор Адриан ван Хойдонк сөз сөйледі.
BMWBlog негізгі тақырыптың бірі Еуропа, Америка және Қытай нарығына шығатын модельдердің дизайн эстетикасындағы айырмашылық болғанын жазды. «Америкалық сатып алушы үшін BMW — спорттық автомобиль. Мұның машина көлеміне еш қатысы жоқ, өйткені
Мұны өзгерту үшін бренд дизайнерлері «жетілік» жобасын жасағанда сән мен өнімділік арасындағы айырманы барынша азайтуға тырысқан. Флагман агрессивті әрі оғаштау стильде жасалғанмен, аса сәнді элементтерін сақтап қалды. Сату қарқыны жоғары екенін ескерсек, бұл шешім сәтті болған сияқты.
Клиенттердің алған автомобилін өзіне бейімдеуге тырысуы да үрдіске айналып бара жатыр. Хойдонк мырза мұны былай түсіндірді: «енді бірыңғай формула жоқ», жұрт бұрынғыдай жалпыға ортақ заңдарға сүйенбей, өз талғамы мен қалауын ескереді. Бұл жағдайдың сату аймағына қатысы жоқ екен.
Қазақстандағы BMW иелері бұл туралы не ойлайды? 🙂
Комментариев: 0