Еуроодақта Қытайдан электрокар әкелуге жоғары кедендік салық енгізу бойынша дауыс беру аяқталды. Reuters хабарлағандай, ел мен индустрия өкілдері әртүрлі пікір білдіргенімен, оң шешім қабылданды. Дегенмен Еурокомиссия Қытайдың тиісті ведомстволарынан кеңес алуды жалғастырады.
Еуразиялық экономикалық одаққа мүше елдердің қалай дауыс бергені ресми түрде жарияланбады, бірақ агенттіктің дереккөздері кейбір деректі хабарлады, ал басқаларын дауыс бергендер растады. Салық мөлшерін көтеруге 10 дауыс берілді, 5 өкіл қарсы шықты, ал шамамен жартысы (12 мүше ел) қалыс қалды.
Франция, Италия және Польша сияқты елдер Еуропа нарығын Қытайдан келетін арзан электромобильден қорғауды қолдады. Франция автоөндірушілері қауымдастығы әділ бәсекелестік болған жағдайда ғана еркін нарықты қолдайтынын айтты. Stellantis концернінің өкілдері Еуропа автоөнеркәсібі Қытайдың коммерциялық шабуылына ұшырау қаупі бар екенін атап өтті.
Еуроодақтағы экономикасы жоғары Германия шектеу енгізуге қарсы шықты. Венгрия премьер-министрі Виктор Орбанның айтуынша, ЕО Қытаймен экономикалық қырғи-қабақ соғыс жолына түсті. Германиядағы кейбір автоконцерннің басшылары да дауыс беру нәтижесін қатаң сынға алды. Мысалы, BMW басшысы Оливер Ципсе мұны Еуропа автоөнеркәсібіне арналған белгі деді. Volkswagen қорғаныс шаралары жағдайды ушықтырады деп есептейді.
Еуропадағы өндірушілер аспан асты елінде ірі жобалары болғандықтан Қытай қарсы шара қабылдауы мүмкін деп алаңдайды. Қытай ЕО-дан тек көлік емес, азық-түлік пен алкоголь сияқты басқа тауарларды әкелуді шектеуі мүмкін.
Талдаушылар Қытайдың Еуропадағы электромобиль нарығын басып алу әрекетіне қатысты пікірталастарды соңғы онжылдықтағы ең ірі сауда қақтығысы деп атады. Бұл жағдай қалай аяқталатыны әлі толық анық емес. Дауыс беру нәтижесі Еурокомиссияға тарифті жаңартуға толық құқық берді, бірақ бұл мәселе бойынша Бейжіңмен келіссөз жалғаса беретіні туралы ресми мәлімдеме жасалды. Жалпы мөлшері 45 %-ға дейін жететін жоғары тариф қазанның аяғына дейін қабылданып, бес жыл күшінде болады.
Комментариев: 0