Қытай билігі 2009–2023 жылдары электромобиль өнеркәсібін дамытуға 230 миллиард доллардан аса қаржы жұмсаған. Бұл деректі АҚШ стратегиялық және халықаралық зерттеулер орталығы жариялады. Сарапшылар мұндай қолдау халықаралық нарықтағы тепе-теңдікке әсер еткенін айтты.
Инвестиция мөлшері кейінгі жылдары арта түскен. Сарапшылар есебінше, алғашқы сегіз жылда автоөндірушілерге шамамен 60 млрд доллар бөлінсе, 2022 және 2023 жылы қолдау 45 млрд доллардан асқан.
Қытай билігі жергілікті автоөндіріске түрлі тәсілмен қолдау көрсетеді. Мысалы, түрлі жеңілдік жасайды, зерттеу және өндіріс бағдарламаларын қолдайды, сатып алушыға субсидия төлейді және мемлекеттік органдар үшін көптеп электромобиль сатып алады.
Орталық зерттеуді ескі тәсілмен жүргізгенін, салаға әсер ететін бірқатар қосымша факторды ескермегенін айтты. Зерттеуге зауыт салуға жер беру, электр энергиясына жеңілдік және компонент өндірушіге жеке субсидия беру сынды жағдайлар енген жоқ. Мысалы, батарея шығаратын CATL концерні 2023 жылы 800 млн доллар қаражат алды, бұл 2018 жылы оған бөлінген субсидиядан он есе көп.
Сарапшылар осындай үлкен қолдауға бөленіп отырған Қытай өндірушілеріне бәсекелес болу басқа компанияларға қиын тиіп жатқанын айтты. Екінші жағынан, мұндай қолдау Қытайда өнеркәсіптің күрт өсуіне әсер етіп, онда өнідіріс мөлшері шектен аса бастаған, өйткені Қытайда қазір электромобиль шығаратын екі жүзден аса компания жұмыс істеп тұр. Мамандарың оның көбі ерте ме, кеш пе банкротқа ұшырайды деп санайды, бірақ GM, Ford немесе Volkswagen сияқты әлемдік деңгейге жете алатын маркалар да бар.
Комментариев: 0