Қытай билігі өндіріс қуаты шетелде орналасқан автоөндірушілерге негізгі технологияны серіктестерге бермеуді ұсынды. Bloomberg дереккөздеріне сілтеме жасап хабарлағандай, басшылар жергілікті концерндерден электромобильді ірі немесе ұсақ торапты әдіспен құрастырумен шектелуді сұраған.
Жазда сауда министрлігі өкілдері оннан астам жергілікті өндірушімен кездескен. Оларға Үндістан өнеркәсібіне инвестиция салуды шектеуді, Түркиядағы локализация жоспарын өнеркәсіп министрлігімен және жергілікті елшілікпен алдын ала талқылауды ұсынған.
Қытай шетелдегі зауыттарға тек жинақ жеткізетін өндірушілерді ынталандырмақ. Негізгі мақсат — электромобильді жақсарту үшін Қытайда жасалған озық технологияның шетел асуына жол бермеу. Шенеуніктер жаңа кәсіпорын құруды құптайтын елдер дайын электромобиль әкелуге жоғары немесе қосымша салық енгізеді деді. Аспан асты елі автоөнеркәсіп өкілдеріне шетелдіктердің мұндай ұсынысына сенбеуге шақырды.
Автоөндірушілер өндіріс қуатын шетелде құруға көп инвестиция салғандықтан, Қытай осындай қадамға барып отыр. Мысалы, BYD концерні Өзбекстанда бірнеше модель құрастыра бастады және негізгі компоненттер өндірісін локализациялауды жоспарлап отыр,
Жақында бірнеше өңірде, оның ішінде Еуроодақ пен Солтүстік Америкада Қытайдан жететін электромобиль салығы өседі. Билік мұны жергілікті өндірушілерді Қытайдың дұрыс емес бәсекелестігінен қорғау дейді, өйткені олар бейресми мемлекеттік субсидия арқасында көлік бағасын түсіреді.
Комментариев: 0