Алматы әкімдігі Құлжа тас жолының Бұқтырмадан Рысқұловқа дейінгі бөлігін жөндеу жұмысы аяқталғанын хабарлады. 2.3 шақырым жол бөлігі төрт жолақтан алты жолаққа кеңейді. Соның арқасында трассамен жүретін көлік саны тәулігіне 40 мыңнан 80 мыңға артқан. Әкімдік қызметкерлері Құлжа жолы босап қалғанын көрсететін видеоролик жариялады.
Кадрдан жол шынымен кеңігенін көрінеді. Бірақ видеоны күндіз түсіріпті әрі кадрда шағын аумақ қана көрінген. Егер видеоны қала маңындағы ауылдарда тұратын жұрт таңертең оңтүстік астанаға жұмысқа келіп жатқан кезде түсірсе, шынайы көрініс сонда белгілі болар еді.
Құлжа тас жолының бір бөлігінде көлік нөпірі шынымен азайды. Өкінішке қарай, кептеліс мүлде жойылған жоқ, жай ғана орны ауысты. Жүргізушілер енді Рысқұлов даңғылымен қиылыстағы жолайрықта қысылып тұр. Көпірден өткенде реттелмейтін жаяу жүргіншілер өткелі, оң жақ жолақта тұрақта тұрған машиналар және Рысқұловтан Құлжа трассасына шығатын көлік легі күтіп алады. Бұл жердегі жол салыстырмалы түрде кең, бірақ кептелістен құтылу мүмкін болмай тұр. Ал кешке адамдар үйіне қайтқан кезде күрделі жөндеуден өткен жолда көптеген көлік тізіліп тұрады.
Трассаның биыл жазда үш жолаққа кеңейген бөлігінде машиналар әу баста жақсы жүреді, бірақ Бұқтырма көпіріне таяған сайын қозғалыс баяулай түседі. Ал көпір үстінде қайта көлік көбейеді, өйткені қаладан шығар тұста оларды тар соқпақ күтіп тұр. Эстакададағы үш жолақ және көпір астындағы екі жолақпен келгендерге екі жолақты тар жолға түсуге тура келеді. Алатау тас жолынан келетін жүргізушілер тағы бар. Әуежайға бара жатқан адамдар да осы кептеліске тап болады. Ал мына тізбек қала шекарасынан Гүлдала ауылына дейін созылып жатыр.
Құлжа тас жолын кеңейту шынымен қажет болды. Бірақ кешенді жұмыс істемей бұл трассадағы мәселені толық шешу мүмкін емес. Гүлдала бағытындағы жолды да дәл осылай кеңейту қажет екені анық. Әйтпесе тағы бір тар соқпақ пайда болады.
Ал Шығыс айналма бағытында тәртіпті күшейтіп, жүргізушілерге оң жақ жолаққа машина қойғызбау керек. Сонда ғана Құлжа тас жолында жағдай жақсарады. Бірақ біржола шешілуі қиын. Өйткені Алматыда автомобиль саны жыл өткен сайын көбейіп келеді. Қазір 10 балдық кептеліс («Яндекс» бойынша) күнделікті құбылысқа айналды.
Бұл мәселенің түп тамыры Алматы тұрғындарын қоғамдық көлікке көшіру жоспарының толық жүзеге аспауында жатыр. Автобус, метро және троллейбус негізінен қала ішінде жүреді, қаладан шығу немесе ауылдарға жету қиын. Автобус жетіспейді, тұрғындар аялдамада сағаттап күтуге мәжбүр. Олар жайлы әрі қауіпсіз деп айта алмаймыз. Сондықтан халық такси не жеке көлікке мінгенді жөн көреді.
Алматы қаласының 2030 жылға дейінгі Бас жоспарында Құлжа тас жолын жөндеуге биыл 2 млрд теңге, 2025 жылы тағы осынша сома жұмсау жоспарланған.
Комментариев: 0