RM Sotheby’s аукционында бірегей автомобиль саудаға түсті. Аукцион өкілдері 1954 жылғы Ferrari 500 Mondial Spider моделін сатамыз дегенмен, іс жүзінде тот басқан темір үйінді ұсынды. Соған қарамастан спорткар қалдығы үшін 1 875 000 доллар төлеген марка жанкүйері табылды.
1954 жылғы модель Альберто Аскари жеңістерінің құрметіне осылай аталған және 4 цилиндрлі мотормен жабдықталған. 1950 жылы Энцо Феррари Еуропа тас жолдарына дәстүрлі V12-ге қарағанда осы қозғалтқыш сай келеді деді.
1950 жылдың алғашқы жартысында Ferrari 500 Mondial-ға арнап небәрі 15 шасси шығарған, ал шанақ өндірісімен Pinin Farina ательесі айналысты. 13 спайдер және 2 берлинетта өндірілген, ал сатылып жатқан темір тұлпар кезінде брендке тән қызыл, ал салоны сарғыш түске боялған. Бұл есеп бойынша екінші спайдер болды.
Автомобильді сол кездегі танымал жарыстарда белсенді қолданған, оның ішінде Италия Гран-приі, Mille Miglia және Targa Florio бар. 1958 жылы жаңа иесі спорткарды Америкаға алып барып, ол жерде де көлік жарыстарға қатысты, бірақ инженер Аурелио Лампредидің төрттігін америкалық V8-ге алмастырды. Осы кезде Ferrari 500 Mondial Spider өз мансабын тоқтатты. 1960 жылы машина ауыр апатқа түсіп, от шалған.
Кейінгі жылдары спайдер қожайынын бірнеше рет ауыстырды, бірақ ешқайсысы оны қалпына келтіруге ақша жұмсамады. Соңғы 45 жыл бір адамға тиесілі болған машина бір кездері жоғалғандар санатына енді. 2004 жылы «Чарли» дауылы сирек кездесетін жиырма Ferrari сақталған ангарды ұшырып әкеткен кезде ғана табылды.
Ferrari 500 Mondial аздаған шанақ панельдерімен бірге шасси және беріліс қорабының кей құрамдас бөлшектерінің түпнұсқасын сақтап қалды. Лотқа қозғалтқыш қоса беріледі, бірақ бірегей деп атауға келмейді, ол — Лампреди жасаған 4 цилиндрлі мотор. Бірақ көлемі екі емес, үш литр. Бұндай моторды Ferrari кейінгі жылдарда шыққан модельдерге орнатқан.
Жарыс жолына арналған сирек кездесетін Ferrari-ді қалпына келтіруге қанша сома кететінін ешкім дөп басып айта алмайтын сияқты.
Комментариев: 0