Ситикарды өз отанында жарнамалау үшін мамандар картон қораптарды жақсы көретін сүйкімді әртістерге Nissan Dayz-дің шағын көшірмесін жасап берді. Картон көлік жүрмейді, бірақ ұйықтағанға өте ыңғайлы, сол себепті ол кішкентай жыртқыштардың көңілінен шықты.
Жапон халқының мысықтарға деген ықыласы ерекше. XVII ғасырда күн шығыс елі оларды тышқан мен егеуқұйрықтан арылу үшін асыраған. Ал ХХ ғасырдың екінші жартысында елде Хэллоу Китти феномені пайда болып, мысықтар тұратын дәмханалар ашылды. Бұл кейін Оңтүстік Корея, Тайвань және Қытай елдерінде белең алды. Сондықтан мысықтардың көлік жарнамалауы жергілікті жұртқа таңсық емес.
Ал Dayz моделіне келер болсақ, бұл — Nissan мен Mitsubishi бірлесіп жасаған кей-кар. Қазір шығарылатын екінші буыны 64 ат күшіне ие гибридті күштік құрылыммен жабдықталады, әрі бағасы да арзан емес — 1.327 млн йеннен (5.37 млн теңге) басталады.
Комментариев: 0