Компания 2002 жылы бас тартқан Silvia атауын қайта жаңғырту мүмкіндігін қарастыруда. Top Gear журналына сұхбат берген компанияның топ-менеджері Айвен Эспиноза болашақ жаңа өнімнің нарықтағы орнын табу қажет және бұл үлкен мәселе екенін айтты.
Бренд өкілінің айтуынша Nissan Silvia-ның жанкүйерлері әлі күнге дейін көп және олар жаңа спорткарды сатып алуға дайын. Дегенмен Nissan әлі асықпайды, себебі жаңа модельді әзірлеуге жұмсалатын шығынды ақтау үшін оны нарыққа қалай қайтаратынын алдын ала білу қажет. Сондықтан жаңа Silvia белгілі бір аймаққа немесе жеке аудиторияға арналған модель болмауы керек, оның позициясы жаһандық нарықта лайықты саудамен қамтамасыз ету.
Айвен Эспинозаның айтуынша Silvia тұтынушыларға тартымды бағаға қуатты автомобиль ұсынуға тиіс. Сол себепті модельдің алдыңғы буындары танымал болды, олар басқару, динамика және қолжетімді бағаның үйлесімімен ерекшеленді. Қазір Nissan топтамасында ең арзан спорткар орнын 405 ат күші бар 3 литрлік алты цилиндрлі қозғалтқышы бар Z купесі иеленеді.
Болашақ модель Z мен
Silvia қайта жанданса Nissan кезінде танымал болған атауды қайта шығарған алғашқы жапониялық компания болмайды. Мысалы, Honda нарыққа
Комментариев: 0