Mitsubishi не выдержала конкуренции в Китае

Mitsubishi Қытайда бәсекеге төтеп бере алмады

Компания нарықтан кетті.

Mitsubishi Қытайдан кетеді. Nikkei Asia хабарлағандай, жапон маркасы жергілікті серіктесі GAC концернімен келіссөз жүргізіп жатыр. Компания үнемі шығынға ұшырағанша, Қытайдағы активін сатуды дұрыс деп шешті.

Mitsubishi 2012 жылы GAC концернімен бірге құрған бірлескен кәсіпорыннан шығады, онда әр компания 50 % үлеске ие еді. Бірлескен кәсіпорынның Хунань өлкесінде зауыты бар, бірақ ол зауыт қазір жабық тұр. Қолда бар ақпаратқа сүйенсек GAC бірлескен кәсіпорынды жаңартып, электрокар өндірісін кеңейтеді.

Кейінгі бірнеше жылда Қытайда Mitsubishi сатылымы төмендеп кетті. 2022 жылы компания 38.5 мың автомобиль сатты, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 60 % төмен көрсеткіш. Тіпті жаңа шыққан электрлі Airtrek пен Outlander гибриді де жағдайды оңай алмады.

Мамандар бұған Қытай автоөндірісінің қарқынды дамуы себеп болды деп санайды. Былтыр жергілікті брендтер үлесі 5 % артып, ішкі нарықтың жартысынан астамын жаулап алды, ал жапон маркаларының үлесі 3 % азайды. Сондай-ақ Қытайда электромобиль тез жалпыласып жатыр, ал Mitsubishi бұл тенденцияға ілесе алмай қалды.

Mitsubishi Қытайдан кеткен соң бренд жақсы өтетін Оңтүстік-Шығыс Азия мен Океания нарығына баса назар аударады. Бұдан бөлек Nissan басшылары да Қытайдағы стратегиясын өзгертуі мүмкін.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.