Капот астындағы өзгерістер
Компания премьера кезінде базалық нұсқаларда болатын дизельді және бензинді 3 литрлік мотор және AMG нұсқасына арналған ең қуатты қозғалтқышты көрсетті. Барлығында
Бензинді
Дизельді қозғалтқышы бар нұсқаның индексі G 450d болып өзгерді, ал оның қозғалтқышы 367 ат күшін (750 Нм) береді. Машина алғашқы жүздікті 5.8 секундта еңсереді.
Тек флагмандық AMG G 63 дәстүрлі моторын сақтап қалды. Агрегат бұрынғыдай 585 ат күшін және 850 Нм момент береді. Компания 4 литрлік
Трансмиссия мен шасси өзгерді ме?
Автомобиль бұрынғыдай 9 сатылы автоматпен жабдықталады. Ол тарту күшін 40:60 қатынасында үлестіретін толық жетек жүйесімен, үлестіргіш қораппен және үш бұғаттағышпен үйлескен.
Жүргізу электроникасына бұғаттағыш іске қосылғанда жолсыз режимге автоматты ауысу мүмкіндігі қосылды. Үш түрлі режим бар: Trail, Rock және Sand. Екі 12.3 дюймдік дисплейі бар медиажүйенің жаңа функциялары да жол жоқ жерлерді еңсеруді жеңілдетуге арналған. Ол Offroad Cockpit пресетін алды. Бұл режимде ортаңғы экранда шанақ күйі мен дөңгелектің айналу бұрышы сияқты көрсеткіштер шығады. Сонымен қатар көлік «мөлдір капот» функциясымен жабдықталған.
Жүріс бөлігіндегі негізгі өзгеріс AMG нұсқасына тиесілі. Ол ерекше клапандармен және сорғымен бірыңғай гидравликалық жүйе арқылы байланысқан адаптивті амортизаторлары бар Active Ride Control аспасымен жабдықталды. Бұл амортизаторлардың қаттылығын өзгертуге, үдеу және тежеу кезінде шайқалуды, бұрылыста шанақтың қисаюын болдырмауға және жол жоқ жерде аспаны босатуға мүмкіндік береді. Мұндай жүйемен көлденең орнықтылық стабилизаторы қажет болмайды. Ең қуатты «Гелендвагенде» гидравлика болады, бірақ компания опция ретінде бұрыш қаттылығын реттеу мүмкіндігін ұсынады.
Шанағында өзгерістер бар ма?
Жаңарған
Дебюті жақындап қалған электрлі «геликтің» сырт пішіні сұйық отынмен жүретін модельдермен бірдей болады. Алдын ала мәліметтер бойынша батареялы нұсқада жеке басқарылатын төрт электрлі мотор орнатылады.
Жаңарған
Комментариев: 0