Германиядағы HWA компаниясы EVO деп аталатын седанның суретін көрсетті. Ол әйгілі
HWA атауы Ханс-Вернер Ауфрехт есімінің бас әріптерінен құралған. Ол кісі AMG негізін қалаушылардың бірі. Кейін жаңа бағытқа бет бұрып, брендті 1998 жылы Daimler концерніне сатты. Ұзақ уақыт бойы көпшілікке беймәлім мекеме Mercedes-Benz-тің автоспорт саласындағы серіктесі болды. Мәселен, ол әйгілі
Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II — спортседанның соңғы итерациясы, оны мамандар DTM чемпионатының талаптарына сай құрастырды. Модельдің жарысқа қатысатын нұсқасы 1990 жылы жарық көрді. Ол кезде компания небәрі 502 машина шығарған, бәрі қазір коллекциялық көлік саналады.
Алғашқы суретке мән берсек, жаңа Evo түпнұсқаға қатты ұқсағанмен, жалпақ дөңгелек аркасы мен аэродинамикалық бастырығының ірі элементтері арқасында агрессивті көрінеді. Одан бөлек қара радиатор торы мен түрленген оптикаға ие болады. Шамдары диодты болатын шығар. Рестомод жобасын жасауға цифрлық дизайнер Хайзал Салим қатысыпты, ол дөңгелек дискісі мен артқы антиқанаттың бастапқы дизайнын сақтап қалды.
Техникасына қатысты ақпарат жоқ, тек компания W201 шассиін қолданатыны белгілі. Мамандар оны күшейтіп, аспасын қайта баптайтын сияқты. Жаңа қозғалтқыш орнатуы да мүмкін. Түпнұсқа Evo II 235 ат күшіне ие 2.5 литрлік Cosworth моторымен жүреді.
Бұл рестомодтың бағасын көп адамның қалтасы көтермейтіні анық. Ол 714 000 еуро тұрады. Бұл ақшаға су жаңа үш
Комментариев: 0