Экологияға зияны аз қозғалтқыш шығару бастамасын көтерген үш жапон компаниясының бірі — Mazda. Бренд жаңа роторлы моторын таныстырды. Екі секциялы Ванкель қозғалтқышы гибрид күштік құрылыммен бірге қолдануға арналған, бірақ уақыт өте келе оны жаңа спорттық модельден көруіміз мүмкін.
Қозғалтқыш электрлі мотордың энергия генераторы қызметін атқарады. Дегенмен жаңа буындағы агрегат одан тиімді болуға тиіс. Mazda роторлы жүйе мотор қуатын арттырып, зиян шығындылардың көлемін азайтуға және салмағы аз болғандықтан, гибридтердің ауырлық ортасын төмендетуге мүмкіндік береді деп санайды.
Жаңа құрылғыны спорткарға орнатса, соңғысы үлкен артықшылық беретіні анық. Компания әйгілі Iconic SP ізімен спорттық сипатқа ие жаңа модель шығаратынын ресми растады. Алайда RX топтамасын жаңарта ма, әлде Ванкель моторын MX топтамасының жаңа буынына қоя ма, белгісіз. Компания өкілдері концепт және қозғалтқышты түрлі класты автомобильдерге орнатуға болатынын айтты.
Күштік құрылым Mazda, Subaru және Toyota брендтері бірігіп мәлімдеме жасағаннан кейін жарық көрді. Фирмалар жақында балама отынмен (сутекті не синтетикалық) жұмыс істейтін экологиялық қозғалтқыш жасау жоспарда бар деп мәлімдеген. Бірақ олар
Роторлы-поршенді мотор қазіргі автоөндіріс саласында қолданылмайды, бірақ бұрын Волжский автозауыты, NSU, Citroen және Mazda өндірген модельдерде болды. Арасында жапон көліктері көп болғандықтан, ондағы брендтер өздеріне жақсы таныс мотор өндірісін қайта бастауға ниетті.
Комментариев: 0