Компания қаңтарда концепт ретінде көрсеткен қуатты LBX Morizo RR жобасын сериялық кезеңге жеткізді (Morizo — концерн басшысы Акио Тойоданың спорттық лақап аты). Автомобиль атауын және
LBX Morizo RR концептідегі бастырықты алды. Оған басқа радиатор торы, агрессивті бамперлер, табалдырық қаптамасы және екі үлкен газ шығару түтігі бар шағын диффузор кіреді. Дөңгелек аркасын кеңейткіш пен 19 дюймдік дискілер
Салонындағы спорттық жақсартулар бүйірлік тірегі бар орындықтардан, педальдарға арналған алюминий қаптамадан және қызыл-қара алькантара әрлеуінен тұрады.
Хот-хетчтен алынған қозғалтқыш өзгермеді. Оның қуаты 304 ат күшіне (400 Нм) ие (қарапайым LBX-ке қарағанда екі есе көп). Бренд 8 сатылы автоматқа балама ретінде 6 сатылы механикалық iMT қорабын ұсынады. Жаңа өнім алғашқы жүздікті 5.2 секундта еңсереді, бұл стандарт кроссовердің динамикасынан едәуір жақсы.
LBX аспасы жайлы, ал дыбыс изоляциясы премиум брендтің имиджін сақтау үшін Toyota хетчінен жақсырақ жасалған. Қосымша ақыға кең мүмкіндіктер беретін Bespoke Build бағдарламасы қарастырылған.
Комментариев: 0