АВТОВАЗ
Vesta Sportline-ның әдеттегі модельден басты айырмашылығы күштік құрылымында. Машина 1.6 литрлік 16 клапанды мотормен жүреді, мамандар қозғалтқышты жақсартып, отын бүрку жүйесінің тиімділігін 38 % арттырды.
Соның арқасында қозғалтқыш қазір 118 ат күші мен 151 Нм береді. Мотордың тарту күші аса көп артқан жоқ, айналу моментінің ең жоғары мәніне стандарт агрегатқа қарағанда сәл кеш жетеді. Lada Vesta Sportline қозғалтқышы
Модель алғашқы жүздікті бұрынғыдан бір секунд жылдам еңсереді: седан — 10.9 секундта, универсал — 11 секундта. Ең жоғары жылдамдығы 8 км/сағ артып, 190 км/сағ және 186 км/сағатқа жетті.
Екі түрлі шанақтағы машинаның да аэродинамикасы жақсарды. Мамандар Vesta Sportline-ға алдыңғы бампер қаптамасы мен жаңа спойлер орнатты, ал клиренсі 158 мм қысқарды.
Жаңа өнімнің аспасына диаметрі үлкен амортизатор және басқа серіппе қолданылады. Тежеуіш дискісінің диаметрі алдыңғы осьте 300 мм, артқы осьте 260 мм болады. Vesta Sportline тежеуіш жүйесі түпнұсқа АБС калибрімен жұмыс істейді. 17 дюймдік дөңгелек дискісі орнатылған.
Vesta Sportline салонында шанақтағы сияқты қызыл түсті әрлеу материалынан бөлек, жақсарған бүйірлік тіреуіші бар жаңа кресло орнатылған. Рөлі, беріліс қорабының селекторы және есік панелі жаңарды. Сондай-ақ жаңа өнімнің қара түсті сыртқы декоры мен қара дөңгелегі бар Black нұсқасы шығады.
Sportline Vesta-ның ең қымбат комплектациясы
Комментариев: 0