Автоөндіруші алдын ала ескерткендей, 1 желтоқсаннан бастап АВТОВАЗдың барлық модельдік топтамасының құны айтарлықтай өсті. Ресейде седанның ең жоғарғы құны 800 000 рубльден (10 840 доллар) асты.
Екі жыл бұрын жаңарған «грантаның» бағасы Ресейде 373 000 рубльден (2019 жылы сәуірдегі бағам бойынша 5 851 доллар) басталатын. Қазір ең қарапайым комплектациядағы седан 587 900 рубль (қазіргі бағам бойынша $7 966) тұрады.
Жаңа машинаға сұраныс артқандықтан, АВТОВАЗ бұдан былай «Грантаны» қолжетімді көлік ретінде көрсетпеуді шешті. Аuto.mail.ru-дың хабарлауынша, Granta жобасының директоры Ольга Баженова енді бюджеттік көлік туралы айтпаймыз" деп мәлімдеді. Модельге нарықтағы ең заманауи, ең жаңа опциялар орнатылады, сол үшін АВТОВАЗ биыл 10 жасқа толған модельді өзгелермен терезесі тең машина деп санайды.
Қазақстанда да Lada Granta шанақ түрі мен жиынтығына қарай қымбаттады, қазір салондарда 4.46–5.8 млн теңгеден сатылып жатыр. Бұған дейін 3.6–5.4 млн сұралатын. Standard жиынтығындағы ең арзан седан 800 мыңға, ал автомат қорабы бар машиналар 350 000 теңгеге қымбаттады. Бұл — дилерлер опция қоспағандағы баға.
Металпрокат жеткізушілер АВТОВАЗ басшыларының қымбатшылыққа шикізат бағасының өсуі себеп болды деген мәлімдемесін жоққа шығарды. «Олар микрочип тапшылығы, бағаның өсуі секілді өз саласының мәселелерін маңызды бөлшектер мен материал беріп отырған металлургия мамандарына аударғысы келетін секілді. Сол арқылы маусым алдындағы келіссөзде ырықты орынға ие болғысы келеді», — деп мәлімдеді «Северсталь».
Компания «машинаның өзіндік құнында болаттың үлесі орта есеппен 5 % ғана» екенін, болат нарығындағы баға өзгерісі автоөндірушілерге көп әсер етпейтінін атап өтті. Өйткені «олар болат жеткізушілерімен баға нақты белгіленген ұзақ мерзімді келісімшарт негізінде жұмыс істейді».
Кім кінәлі болса да, баға өскені анық: жыл басынан бері Granta — 20 %, Vesta — 23 %, XRAY — 21 %, Largus — 24 %-ға қымбаттады.
Комментариев: 0