Компания қазіргі Camaro-мен бірінші рет қоштасып тұрған жоқ. 2002 жылы Chevrolet спорткардың жаңа буынын өндірістен алып тастаған, бірақ 2010 жылы қайта шығарды. 20 жыл бұрын өндірісі аяқталған экземпляр жеңілдікпен саудаланып жатыр, дегенмен коллекционерлер қызығушылық танытпады.
Chevrolet Camaro 2002 жылға дейін Квебектегі зауытта жасалды. Дәл осы көлік 2002 жылдың 27 тамызында конвейерден түсіп, төртінші буын Camaro тарихында ғана емес, зауыт үшін де соңғы болды. Кәсіпорын жабылып, артынша жермен жексен болған. Қала тұрғындары жұмыстарынан айырылды, ал зауыт орнында сауда орталығы мен тұрғын үйлер бой көтерді.
GM сол кезде Camaro-мен мәңгілікке қоштастық деп ойлаған. Сондықтан соңғы модельді қайырымдылық аукционында сатты. Төрт сатылы автоматпен жұптаса жұмыс істейтін 310 ат күші бар 5.7 литрлік V8-бен жүретін соңғы спорткар Z28 комплектациясында шықты, Bright Rally Red реңкіне боялған модельдің ерекше серіппе мен амортизатор орнатқан күшейген аспасы бар, жабдықтар тізімі де ауқымды.
Бұл Camaro коллекционерлердің қолында ұзақ болмады. Бірнеше рет Mecum сияқты беделді аукционға да, онлайн сауда алаңына да шықты. Көлік иелері оның құнды екенін білгендіктен жүргізбеген. 20 жылда жүрісі 43 шақырымнан аспапты.
Қазір Camaro-ны америкалық Volocars дилері саудаға шығарды. Бастапқыда тарга 75 мың долларға бағаланды, алайда маслкар жанкүйерлері арасында қомақты сома беретіндер табылмады. Сол себепті құны 65 998 долларға, кейін 63 998 долларға түсті.
Біраз уақыт бұрын 6.2 литрлік V8 моторы мен автомат қорабы бар соңғы буын Camaro-ны 42 мың долларға алуға болатын еді.
Комментариев: 0