Екі-үш жыл бұрын күллі әлемді жайлаған пандемия қалыпты тіршілікті түбегейлі өзгертіп, жұрт көрісуден қалған еді. Уақыт өте бұған да ет үйренсе керек, мұндай шараларға қызығатын халық қатары сиреді. Ал одан ертерек автосалонға қатысуға ниетті брендтер біршама азайғаны байқалды.
Carscoops порталы суперкар өндіретін танымал компаниялардың біріндегі маркетинг бөлімі басшысының миллион долларға машина тұратын стенд орнатып, бір аптадан кейін оны қайта бұзып әуре болғанша, сол ақшаны көп адам көретін керемет бейнеролик түсіруге жұмсаған әлдеқайда тиімді деген сөзін мысал етіп жазды.
2024 жылы ақпанның аяғы мен наурыздың басында өтетін Женевадағы автосалонға неміс автоөндірушілері мүлде қатыспайды екен. Automobilwoche таратқан мәлімет бойынша Швейцарияда есік ашатын көрмеде BMW да,
Алпауыт компаниялардың бұл әрекеті ұйымдастырушыларға ұнамайтыны анық. Өйткені
Комментариев: 0