Референдум нәтижесінде 1931 жылы билік Церматт тұрғындарына көлік сатып алуға да, сырттан кіргізуге де тыйым салған. Қала көшелерінде арба ғана қалды. 1980 жылы олардың қатарына қонақ үй қызметкерлері, такси жүргізушілері, коммуналдық қызмет мамандары, дәрігерлер, полиция және құтқарушылар мінетін электромобильдер қосылды.
Тұрғындар бастапқыда электромобиль мінуге қарсы болды. Ұзақ пікірталастан кейін халық қалада Церматта шыққан электромобиль ғана жүрсін деген талап қойды.
Автомобильдерді Стефан (ST), Имбоден (IM) және Бруно (BO) негізін қалаған Stimbo фирмасы шығарады. Асықпай қолмен құрастыру барысында соңғы отыз жылда Stimbo алты жүзге жуық көлік (шағын автобус, коммерциялық фургон, жүкті өзі түсіретін көлік, кран және өрт сөндіру көлігін) құрастырды.
Өндіріс технологиясын жеңілдету үшін машина шанағы алюминий қолдану арқылы рамалы жалпақ панельдерден жасалады, бұл салмағын азайтып, тоттануына жол бермеу үшін де маңызды. Күрделі электрика мен электроника да жоқтың қасы, сондықтан сырғыма терезе таңғалдырмайды. Stimbo өнімдерінің бағасына жоғары технологиялы заманауи EV өндірушілер қызығуы мүмкін, себебі жолаушы таситын қарапайым көлік – 60 мың франк (1 франк = 512 теңге), ал арнайы дайындалған түрі 140 мың франк тұрады. Монополия деген осы.
Комментариев: 0