2021 жылы Kia үш әрпі бірігіп (K, I және A), жиегіндегі овал өшіп кеткен жаңа эмблемасын көрсетті. Логотип дизайн тұрғысынан әдемі көрінгенімен, оқуға қиын болып шықты. Кирилл әліппесін қолданатын елдер үшін марка атауы «Ки» сияқты көрінеді.
Шетелде де осындай жағдай болып жатыр. Carscoops басылымы хабарлағандай, Google іздеу жүйесінде белгісіз логотипті kn немесе kn cars деп іздейтіндер саны 30 мыңнан асады. Адамдар КN әріптерін таққан автоөндіруші туралы, оның өнімдері жайлы білгісі келеді. Ал Kia көліктері туралы айына 2 миллионнан аса ақпарат ізделеді.
Айта кетерлігі, Kia өз тарихында эмблемасын бірнеше рет өзгерткен. Оның кейбірінде компания аты мүлде көрсетілген жоқ.
Әу баста ішкі нарыққа арналған компания ретінде жұмыс бастаған Оңтүстік Кореяның өнеркәсіп алпауыттары әлемдік деңгейге жеткен соң имиджін өзгертуге тырысты. Мысалы, Gold Star компаниясы кейін толықтай
Комментариев: 0