Hyundai Күншығыс елі нарығын жаулап алуға екінші рет талпынып көреді, компания бұл жолы электромобильдерге сенім артып отыр. Токио мен Иокогамада Hyundai-нің екі фирмалық бутигі ашылды, жақында Нагоя мен Фукуокада дәл осындай шоурумдар жұмыс бастайды. Мұнда дәстүрлі дилерлік орталықтар болмайды. Жапондар жаңа «Хёндэ» көлігін 2 мамырдан бастап тек онлайн сатып алады.
Анықтама ретінде: Hyundai Жапонияға алғаш 2001 жылы аяқ басқан. Кореялық марка көліктері 2004 жылы ең көп сатылды, ол кезде дилерлер 2.5 мың машина өткізе алды. Бірақ 2009 жылы бұл елдегі жұмысын тоқтатты.
Марканың модельдік топтамасы 37-46 мың доллар аралығында сатылатын Ioniq 5 пен сутекті Hyundai Nexo кроссоверін қамтиды. Кейінгісі бір комплектацияда ғана қолжетімді болады, бағасы — 60 мың доллар. Жақында Hyundai электромобильдеріне тапсырыс қабылдана бастайды.
Айта кетейік, Hyundai-нің Күншығыс еліндегі болашағы қалай болатыны белгісіз. Жапония көлік сатылымы бойынша әлемдегі үшінші үлкен нарық болғанымен, ол елде шетел машиналары сұранысқа ие емес. Тұрғындардың 93 %-ы өз елінің маркасын таңдайды, ал қалған 7 %-дың көбі сол рөлді еуропалық көліктер.
Комментариев: 0