Hyundai бренді өзі қатысатын Touring Car Racing (TCR) чемпионатындағы трек машиналардан шабыт алған
Elantra N TCR Edition нұсқасын әзірлеу барысында мамандар жарыс трассаларында жүріп жинаған тәжірибесін қолданған екен. Бұл ең алдымен жүксалғыш қақпағындағы көмірталшықтан жасалған ірі антиқанаттан байқалады.
Машинаға 19 дюймдік жаңа дөңгелектері мен 4 поршенді суппорттары бар N Performance тежеуіштері де трекке тән акцент қосып тұр. Интерьеріне келер болсақ, көк таңбасы бар рөл дөңгелегін әрлеу үшін алькантара қолданған, қауіпсіздік белдігі де көк түсті. Оңтүстік Кореяда мұндай седанды N литералы арнайы ливреямен сәндеуге болады, бірақ марка шетелдегі клиенттеріне әзірше мұндай опция ұсынбайды.
Автомобильдің күштік құрылымы өзгерген жоқ. Жаңарған модель бұрынғыдай 2 литрлік турбомотормен жүреді. 6 сатылы механика не 8 сатылы N DCT роботымен жұмыс істейтін агрегат 290 ат күші мен 392 Нм момент береді. Hyundai Elantra N алғашқы жүздікті 5.3 секундта еңсереді.
Комментариев: 0