Қаңтарда GM концерні модельдің 70 жылдық мерейтойы қарсаңында толық жетекті және гибрид «Корветті» ел назарына ұсынды. Сегізінші буынның базасында жасалған суперкардың арт жағында 6.2 литрлік атмосфералы LT2 V8 (502 ат күшіне ие, 637 Нм) қозғалтқышы, алдында электрлі мотор (163 а.к., 165 Нм) тұрады. Дәстүрлі қозғалтқышы өшіп тұрған кезде де айдап кете бересіз. Автомобиль алғашқы жүздікті 2.5 секундта, яғни алдыңғы модельдерге қарағанда әлдеқайда жылдам алады.
104 мың доллар тұратын тарга мен 111 мың долларлық кабрио әлі конвейерден түскен жоқ, бірақ «корвет» тізгіндегенді жөн көретіндердің көңілі күпті. Carscoops АҚШ-тың Ұлттық кеңесі C8 E-Ray NCCC жарысына қатыспайды деген өкімге қол қойды деп жазды. Мекеме жарғысында литий аккумулятор орнатқан электрлі және гибрид машиналар жарысқа қатыспайды деп көрсетті.
Гибрид спорткар мініп келіп, өз фаворитіңе жанкүйер болу да қиындау. Себебі ереже бойынша электрокарды ғимарттар мен машиналардың қасына 30 футтан (9 метр) жақын қоюға рұқсат жоқ.
Алғашында ережелер қисынсыз көрінгенмен, ақылға қонымды тұстары көп. Себебі трассада екі көлік соғысса, литий аккумулятор оңай сөнбейтін өрт тудырады. Электромобильдер мен гибрид машиналар жанып кетуі жиілегендіктен, АҚШ-та сақтық шараларын қолға алғанды жөн деп отыр. Тұрақ талаптары сол үшін қатаңдады.
Комментариев: 0