30 жылдық мерейтойына орай ANCAP 30 жыл бұрын шыққан көлікті жаңа ережелерге сай сынақтан өткізді. Кезінде Mitsubishi Magna қауіпсіз автомобиль болып саналатын, бірақ қазіргі критерийлерге сәйкес ол ешқандай сын көтере алмайды.
Шанаққа келген зақым және соғылған кезде жолаушылар өзін қалай сезінетіні видеода анық көрінеді. Манекендегі сенсорлардың көрсеткіші жүргізушінің аяғы мен жамбас сүйегінің сыну ықтималдығы жоғары екенін көрсетеді. Дегенмен, ең ауыр қауіп рөлге соғылғанда басқа келеді. Бұл өлтірмесе де, өте ауыр жарақат.
1990 жылдың басында Mitsubishi Magna-ның қауіпсіздік жағынан басты артықшылығы қауіпсіздік белдіктері мен қарапайым жүргізуші көмекшілері болды, седан қауіпсіздік жастықтарымен жабдықталмады. Белдіктер де жеткілікті дәржеде құтқармады, артқы жолаушы бел бөлігінің астына сырғып кетіп, оған жүргізуші сияқты ауыр жарақат алу қаупі төнді.
ANCAP 1990 жылдың басында әлдеқайда қарапайым стандартқа сәйкес сынақ жүргізгенін атап өтті. 56 шақырым жылдамдықпен тек бетпе-бет соққы орындалды, нәтижесінде автомобиль үш санаттың біріне түсті — қауіпті, орташа қауіпті және қаупі аз. Жаппай шығатын автомобильдердің конструкциясына қойылатын ресми талаптар да жеңіл болды.
Mitsubishi Magna — ANCAP сынағынан өткен алғашқы көліктің бірі. Одан кейін ұйым Ford Falcon, Holden Commodore, Honda Accord, Subaru Liberty, Nissan Pintara, Toyota Camry, Mazda 626 және үздік нәтиже көрсеткен
Комментариев: 0