Электромобильдер мен гибридтер шығару қарқынының артуы қозғалтқышты машиналардың жойылуына әкеп соғуы мүмкін. Бензинді және дизельді моторға ие темір тұлпарлар мен оларға қажет бөлшектер өндірісі батареялы көлік шығарумен салыстырғанда әлдеқайда көп жұмыс күшін қажет ететінін ескерсек, болашақта бұл саладағы мамандардың басым бөлігінің жұмыстан қол үзіп қалуы ғажап емес.
«Известия» газеті хабарлағандай, неміс сарапшылары Германияда классикалық автоөндіріс қарқынының бәсеңдеуі салдарынан 2030 жылға қарай 400 мың жұмыс орны бос қалады деген пікірде. Родинг қаласында қазірдің өзінде іштен жанатын қозғалтқыштарға арналған сорғыш шығаратын Vitesco зауыты жабылды. Бавариядағы шина жасайтын Michelin фабрикасы 2021 жылға дейін өндірісті тоқтатып, 890 адам жұмыссыз қалуы мүмкін.
Германия билігі бұл мәселеден хабардар және қысқартуға түскендерді қолдау шараларын жүргізуде. Нақтырақ айтсақ, ел азаматтарына жаңа жұмыс тапқанша әлуметтік көмек беріледі, ал біліктілікті арттыру курстарына қатысқан компания қызметкерлері премия ала алады. Алайда жаңа мамандық еңбекақының зауыттағы тәжірибелі шеберлердікіндей жоғары болатынына кепілдік бермейді.
Edelman Trust Barometer зерттеуіне сәйкес, Германиядағы еңбекке қабілетті халықтың 73 %-ы технологиялық революция салдарынан жұмыссыз қалудан қорқады.
Комментариев: 0