Mercedes-Benz компаниясы EQA және EQS SUV электромобильдері қатысқан сынақ нәтижесін жариялады. Соққыны және оның салдарын егжей-тегжейлі көрсету арқылы компания электрокар жол апатына түскенде өртену қаупіне қатысты сұраққа жауап берді. Бұндай кезде батареяның тұтану қаупі өте жоғары.
Бренд өкілдері сынақ EuroNCAP талаптарына қарағанда қатал өтті деп мәлімдеді. Мамандар автомобильдер соғылғанда 50 процентін қамтитын апат жасаған, әр машина сағатына 56 км жылдамдықпен (EuroNCAP-та сынақ автомобилінің жылдамдығы 50 км/сағ) қозғалыпты. Компания бұл сценарий шынайы жол қозғалысын қайталады деді. Мұндай апат әдетте екі жолақты жолда бір көлік екіншісін басып озғанда болады.
Қазақстанда қала сыртындағы трассада жүргізушілердің көбі осы себепті апатқа түседі. Бірақ көлік жылдамдығы әлдеқайда жоғары болады.
Краш-тесттің негізгі мақсаты —
Жолаушылар ауыр жарақат алған жоқ. Ұйымдастырушылар жолаушы ретінде манекен қолданыпты. Шамадан тыс жүктеу тіркелмеген. Шанақтың энергия сіңіретін аймағы және қауіпсіздік жастығы штаттық режимде іске қосылған. Соққыдан кейін электрокардың есіктері оңай ашылып тұр.
«Мерседес» қауіпсіздік стандарты кей тұста заңда немесе тәуелсіз зерттеу ұйымдарында талап ететін нормадан әлдеқайда жоғары екенін мәлімдеді.
2019 жылы
Жол талғамайтын EQS тәуелсіз тестке қатысқан жоқ. EQS седаны 2021 жылы EuroNCAP жаңа схема бойынша ұйымдастырған сынақтан мүдірмей өтті.
Электромобиль қауіпті ме, жоқ па, ойыңыз қандай?
Комментариев: 0