EICMA 2019 көрмесінде Ducati орта көлемді тур-эндуро класындағы қызықты концептіні көрсетті. Дизайны 1980 жылдарды еске салатын мотоцикл Desert X деп аталды. Сырттай керемет көрінгенімен, әдеттегі Scrambler-мен бірдей болатын. Екі жылдан кейін шоубайк сериялы өндіріске шықты әрі бұрынғыдай қарапайым емес.
Тауарлық Desert X — Scrambler емес, қайта өз шассиі бар мүлде жаңа мотоцикл. Ол 110 ат күшін (92 Нм) беретін 937 кубтық екі цилиндрлі Testastretta моторымен қозғалады, агрегат 6 сатылы беріліс қорабымен жұмыс істейді.
Дөңгелегіне қарап жолсызбен жүруге баса назар аударылғанын аңғаруға болады. Алдына 21 дюймдік, артына 18 дюймдік диск орнатылған. Олар 46 мм KYB айыр тәрізді айналдырғыш (вилка-перевёртыш) және сол фирманың амортизаторы арқылы жүреді. Аспа білігі сәйкесінше 23 және 22 см. Салыстыру үшін айтсақ, әдеттегі KTM 890 Adventure-де ол 24 см, ал R нұсқасында — 27 см.
Көптеген заманауи Ducati сияқты жаңа Desert X-ке де борт электроникасының толық жиынтығы орнатылған. Атап айтқанда, қозғалыс режимін ауыстырғыш, антивилли, трекшн-бақылау және жетілдірілген ABS жүйесі секілді көмекшілер бар.
Ducati Desert X 2022 жылы маусымда сатылымға шығады. Қазақстанға келер жазда жеткізілуі мүмкін. Бренд бірнеше жылдан бері біздің елге ресми ұсынылып жүр. АҚШ-та базалық нұсқасының бағасы 16.8 мың доллардан басталады. Ducati қосымша жанармай багы (отын көлемі 25-тен 34.5 литрге артады) мен мотоциклдің жаны мен үстінде жүк салғыш қорабы (117 литр) болатынын хабарлады.
Комментариев: 0