Brabus ательесі
Жол талғамайтын көлікке үшінші ось орнату үшін донорды ұзартуға тура келген. Мамандар жүріс бөлігіне борт редукторлары бар портал осін қолданады, ал екінші және үшінші осіне көлденең иінтірек пен реттелетін амортизаторы бар тіреулер орнатады. Одан бөлек «Гелендваген» тәуелсіз аспаға ие болды.
Brabus XLP 800 6×6 Adventure (ақ) және Brabus XLP 900 6×6 Superblack (қара) деп аталатын екі пикаптың көлемі бірдей: ұзындығы — 6.2 метр, биіктігі — 2.3 метр, жол саңылауы — 473 мм. Екеуіне де карбон бастырық, ірі бампер, астыңғы бөлігін қорғайтын элемент, төбесіне қосымша жарық және 22 дюймдік дөңгелек орнатқан. Әр машинаның салмағы — 4.5 тонна.
Кіші пикап 4 литрлік
Үлкен нұсқасының моторы кәдімгідей жақсарған. Шеберлер 4.5 литрлік қозғалтқышқа өз поршені мен білігін қолданып, отын жүйесінің өнімділігін арттырған және басқа турбокомпрессор қойған. Нәтижесінде бойына 900 «арғымақтың» күшін (1250 Нм) жинаған агрегат алғашқы жүздікті екінші нұсқасынан 0.6 секунд ерте еңсереді.
Ателье мұндай пикаптарды тек алдын ала тапсырыс бойынша құрастырады.
Комментариев: 0