Компания X3 кроссоверінің жаңа буынын көрсетті. Модель өзгеше келбетімен және жоғары технологиялы интерьерімен ерекшеленеді, бірақ бұрынғы платформа мен күштік құрылым жинағын сақтап қалды. Биыл IV тоқсанда Еуропа мен
Инженерлер кроссовердің шассиіне өзгеріс енгізбеді. Дөңгелек базасы бұрынғыдай — 2865 мм. Шанақ қаттылығы артып, артқы дөңгелек жолтабаны кеңейді және аспаның эластокинематикасы жаңарды. Бұлар X3-тің басқарылуын жақсартып, бұрылыстарда тұрақтылығын арттырады.
Жаңа көлік XM стиліндегі үлкен радиатор торымен, жаңа оптикамен және 21 дюймдік жаңа дөңгелектер жинағымен жабдықталған. Автомобиль танымал сұлбасын сақтап қалды, бірақ шанақ пропорциясы өзгергендіктен, сәл ірі көрінеді. Кроссовер 34 мм ұзынырақ (4755 мм), 29 мм кеңірек, 25 мм аласарақ болды.
Интерьері брендтің басқа модельдеріне ұқсайды, бірақ алдыңғы панель мен есік карталарының түйіскен жеріндегі ерекше үшбұрыш ендірме ерекше. Машина брендке тән «цифрлы кокпитпен», соңғы нұсқадағы фирмалық операциялық жүйе басқаратын медиажүйемен, қырлы рөлмен және жарықтандырулармен жабдықталған. Физикалық батырмалар азайды.
Еуропаға арналған X3-тің барлық қозғалтқышы 48 вольттық стартер-генератормен бірлесіп жұмыс істейді. Базалық жинақта 2 литрлік төрт цилиндрлі бензинді және дизельді мотор болады, олар 208 және 197 ат күшін береді және 8 сатылы автомат және толық жетек жүйесімен үйлеседі. Гибрид
АҚШ-та жаңа X3 бензинді төрт цилиндрлі мотордың бөлек модификациясымен шығады, ол 258 ат күшіне ие. Әлемдік мотор гаммасында бұрынғыдай 3 литрлік 6 цилиндрлі қозғалтқыш болады, атауы
BMW базалық комплектацияның жабдықтары айтарлықтай көбейгенін, жүргізуші ассистенттерінің және онлайн сервистердің жиынтығы кеңейгенін,
Инженерлер X3 шассиін онша өзгертпеген. Компания X3-тің мотор гаммасы кеңейеді деп уәде берді. Келер жылы жазда оған 6 цилиндрлі дизельді қозғалтқыш қосылады, флагмандық
Комментариев: 0