BMW Motorrad өкілдері ASA немесе Automated Shift Assistant деп аталатын өнімін таныстырды. Бұл ілініс иінтірегінен бас тартып, берілісті автоматты ауыстыруға мүмкіндік беретін жүйе.
Мұнда классикалық автомат қорап туралы емес, дәстүрлі мотоцикл механикасы берілісті ауыстыруға және ілініс механизмін басқаруға қабілетті жетекпен жұптасқан роботтың қарапайым нұсқасы туралы сөз болып отыр. Жүйе бөлек электрондық басқару блогы арқылы басқарылады.
BMW инженерлері D режимі біркелкі жеделдеу немесе баяулауды қамтамасыз ете отырып, электронды «ми» арқылы беріліс ауыстыратынын айтты.
Ал M режимі қосылғанда жүргізуші сол жақтағы дәстүрлі иінтіректі пайдаланып, берілісті өз қалауынша таңдайды. Электроника беріліс қажет емес кезде ауыспауын қадағалайды, мысалы, қозғалтқышқа зиян келуі мүмкін кезде ауыспайды.
BMW қазірше ASA жүйесін оппозитті моторы бар мотоциклдерге орнатады, бірақ нақты қай модель екенін айтқан жоқ. Бұл топтамада қалаға арналған R nineT мен R1250 R, R18 круизері, R1250 RT, R 1250 RS спорттурері және жақында буын алмастырып, индексі
ASA жүйесінің сериялы өндірісі қашан басталатыны белгісіз.
Анықтама: BMW мотоциклге автомат қорап орнатқан алғашқы бренд емес. Мысалы, Honda көптеген бері Rebel 1100, Africa Twin, Gold Wing және NC750X модельдерін DCT робот қорабымен жабдықтап жүр. Ал Kawasaki былтыр күзде алғашқы бензинді-электрлі спортбайгын таныстырды, модельде ілініс иінтірегі болмайды.
Комментариев: 0