Алпысыншы жылдардың басында «Корветке» жауап ретінде шыққан «фордтың» Thunderbird моделі personal luxury cars премиум сегментінің негізін қалаушылардың бірі болған. 1961 жылы Lincoln Continental флагманының артынан ерген модельдің үшінші буыны артық әрлеуден арылып, мүлде басқа бейнеде қайта шықты.
Жалпақ және әсем көрінетін аласа көлік үлкен сұранысқа ие болды. Жарық көрген жылы АҚШ-та 73 мың данасы иесін тапты.
«Кішкентай Токиодағы үлкен жекпе-жек» фильмін көргендер дәл сол буындағы «Тандербердтің» трюк жасағанын байқаған болар. 6.4 литрлік V8 моторы әртүрлі нұсқада 300-340 ат күшін беретін. Қуаты жақсы болғандықтан салоны толы ұзын машинаның үстінен секіруді дәл есептеу керек болды:
Компания штаттарды аралап, тиімді және сериялық өнімдерге тюнинг жасауға болатын 1962 жылғы стандарт хардтоп негізінде «фордтың» жылжымалы Custom Car Caravan автокөрмесіне қатысатын арнайы Thunderbird Italien модификациясын жасады.
Аты айтып тұрғандай, көлік Ferrari-ге ұқсайды. Өйткені сол жылдары Генри Форд II Италияның автоөнеркәсібіне қызыққан еді, ал Ferrari оған Ле-Манда сыбағасын бергісі келді, ақырында қолынан келді.
Бұрын жеңіл Studebaker автомобильдерімен жұмыс істеген тәжірибелі дизайнер Винс Гарднердің басшылығымен Dearborn Steel Tubing (DST) серіктес компаниясы шоукармен айналысты. Тапсырыс берушінің қалауын ескере отырып, Гарднер фастбэк тәріздес көлбеу шатыр жасады, донорға 1963 жылғы Thunderbird-тің алдыңғы қанаты мен есіктерін орнатуды ұсынды, артқы дөңгелек ойықтарын және т.б. өзгертті, осылайша 80-ге жуық стандарт емес бөлшек жиналды, соның ішінде жаңа радиатор торы бар. Салоны толығымен шие түстес былғарымен қапталған.
Компания 1963–1964 жылдардағы жарнамалық турлар аяқталғаннан кейін
Thunderbird
Комментариев: 0