АВТОВАЗ-дың өз Evo-сы пайда болды

АВТОВАЗ-дың өз Evo-сы болады

Индекс ескі мотордың жақсарған нұсқасына қосылды.

АВТОВАЗ Lada Vesta-дағы 1.8 литрлік ВАЗ-21179 қозғалтқышының өндірісін қайта қолға алды. Агрегат еуропалық, май жейтін компоненттермен қоштасып, «ойылған» поршендермен жабдықталды. Өзгерістің күрделі болғаны сонша, атауына Evo тіркемесі қосылған.

У АВТОВАЗа появился свой Evo

«За рулём» бас редакторы Telegram-каналында барлық өзгерісті толық жазыпты. Поршендердің түбінде енді ойықтар бар, яғни газ үлестіретін механизмнің белдігі үзілсе, клапандар поршендерге соғылмайды. Цилиндр блогында енді қосымша қатты қабырғалар мен жетекті біліктің аралық тірек кронштейніне арналған бекіткіш дөңесшесі бар. Картер табандығында құйылуға қарсы қабырғалар қосылды. Табандық қозғалтқыш жаңа вариатормен үйлесімді жұмыс істеу үшін бейімделген. Тиімдірек (+30%) отын бүріккішпен және диаметрі ұлғайған жаңа полиамид түтікпен жабдықталды.

Мотор 122 ат күшін береді. Келер жылы қаңтардың аяғында 1.8 Evo орнатқан «веста» конвейерге тұрады.

Комментариев: 0

Чтобы оставить комментарий, вам необходимо зарегистрироваться или авторизоваться.