АВТОВАЗ Lada
«За рулём» бас редакторы Telegram-каналында барлық өзгерісті толық жазыпты. Поршендердің түбінде енді ойықтар бар, яғни газ үлестіретін механизмнің белдігі үзілсе, клапандар поршендерге соғылмайды. Цилиндр блогында енді қосымша қатты қабырғалар мен жетекті біліктің аралық тірек кронштейніне арналған бекіткіш дөңесшесі бар. Картер табандығында құйылуға қарсы қабырғалар қосылды. Табандық қозғалтқыш жаңа вариатормен үйлесімді жұмыс істеу үшін бейімделген. Тиімдірек
Мотор 122 ат күшін береді. Келер жылы қаңтардың аяғында 1.8 Evo орнатқан «веста» конвейерге тұрады.
Комментариев: 0