2018 жылы әскери өнеркәсіп көрмелерінің бірінде «Калашников» концерні тестілік форматтағы
Презентация кезінде концерн өкілдері «Tesla сияқты электрокар шығаратын әлемдік өндірушілермен бір қатарда тұрып, бәсекелес болуға» ниетті екендерін айтқан.
Уақыт өте келе конструкторлардың арыны қайтып, қос дөңгелекті көлік шығаруға ден қойды, ал
Шын мәнінде жоба зауыт концептісінен гөрі гаражда жасалған рестомодқа көбірек ұқсайды. Кейбір фотосуретінен түрлендіру деңгейі мен жұмыс сапасын байқауға болады. Удмуртияда тұратын көлік иесі техникасына қатысты біраз мәлімет берген. Шанақтың доноры 1978 жылғы, бар моментті артқы дөңгелектерге беретін электромотордың қуаты 300 ат күшіне жетеді, сыйымдылығы 90 кВт·сағ батареяны Tesla ұяшықтарына қондырыпты. 1200 кВт инвентор зауыт мамандарының қолынан шыққан, пневомоаспасын BMW-дан алыпты, ал шинасы трекке арналған. Салонында өрт сөндіру жүйесі бар.
Бағасы — 3 млн рубль. Қымбат деуге келмейді, бірақ көп адамға ұнай қоймайтын сияқты. Оның үстіне, жүрмейтін көрінеді. Алған адамның қалтасына біраз салмақ тсіретіні анық.
Комментариев: 0