Компания 2013 жылы жарық көрген гибрид және толық электрлі BMW i3-ті үш жыл бұрын конвейерден алып тастады. Мұхиттың арғы жағында бұл көліктің 45 100 данасы сатылды, көбі әлі жүріп тұр. 10 жылдық кепілдік мерзімі өткеннен кейін жоғары вольтты тозған аккумуляторды ауыстыру керек. Кезінде оны тегін ауыстыруға мүмкіндік бар еді.
Reddit және Facebook-тағы ескі i3 иелерінің пікірлерінен жаңа батарея орнату жұмысымен бірге 33-38 мың доллар болатынын, ал дилер бір клиенттен 71 мың доллар сұрағанын көруге болады. Carscoops алғашында өндіруші ұсынған жаңа BMW i3-тің құны нұсқасына қарай 45-52 мың долларды құрағанын жазды.
Сол себепті BMW i3 иелері мәселені басқа жолмен шешуді қалайды. 8 модульдік ұяшықтан тұратын i3 батареясы бірте-бірте істен шығады, сондықтан бүкіл батареяны емес, тек таусылған блокты ауыстыруға болады, оның бағасы шамамен 3 жарым мың доллар. BMW ондай іспен айналыспайды, бірақ АКБ ауыстыруға дайын шеберхана табу қиын емес.
Комментариев: 0