Алматы қаласын дамытудың бас жоспарын бекіткен мәслихат отырысында Ерболат Досаев мегаполисті 30 % автокөліктер ластайтынын айтты. Күнделікті оңтүстік астанаға келіп-кететін 300 мың машинаның 80 %-ы экологиялық стандарттарға сай келмейді.
«Қалада жүк тасуға арналған 05 сериялы түтіні будақтаған көліктерді көрген боларсыздар. Жұмыспен келетіндіктен, біз олардың кіруіне тыйым сала алмаймыз. Маған шектеу шаралары туралы түрлі ұсыныс келіп түсті, бірақ оған дайындық керек. Алматы халқының саны күндіз 2 миллион 700 мыңға жетеді. Қалаға басқа жақтан келіп жұмыс істейтін 500 мың адамды қосыңыз. Өкінішке қарай шаһарда қоғамдық көлік қозғалысы реттелмеген, Алматы агломерациясымен бірігетін жол болмағандықтан шектеу жұмыстарын жүзеге асыру қиын. Бір көліктен екіншісіне ауысып отыруға мүмкіндік беретін торап жобасын аяқтасақ, қала өмірі қалыпқа келеді», — деді әкім.
Қала басшысы қоғамдық көлікті дамытумен қатар жанар-жағармай сапасы мен техникалық байқау станцияларын өз бақылауына алатынын айтты. Бірақ қандай жұмыс атқаратынын нақтыламады. Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі жалған техбақылауды бірнеше жыл тұсаулай алмай жүр. Қалада жанармай мәселесін шешкенмен, облыстағы бекеттер не сатып жатқанын бақылай алмайтын сияқты.
Қалаға кіруге шектеу 2030 жылдан ерте іске аспайтыны анық. Бірақ билік сол уақытқа қарай шаһар маңына жүргізушінің машинасын қойып, қоғамдық көлікке отыруына мүмкіндік беретін арнайы тұрақ салады.
Бастама ретінде мегаполисті дамыту жоспарында көрсетілгендей, “лас” көліктердің орталықта жүруіне шектеу қояды. Тиісті белгіні шенділер жақында жол ережесіне енгізеді.
Комментариев: 0