Алматыда су құбырын жөндеу сияқты құрылыс жұмыстарынан кейін жолда қазылған жердің ізі ғана емес, жаңа асфальтпен жабылған шұңқырлар пайда болады. Кейде жолда бассейн аумағындай жамаулар көзге түседі. Біраз уақыттан кейін олар шұрық-тесікке айналады, өйткені жолды қалпына келтіру жұмысының сапасы сын көтермейді.
Мамандар жаңа құжат жобасында мұндай ақауды сол жердегі инженерлік желіні пайдаланатын ұйым жөндеу керек деп жазған. Мысалы, «Алматы жылу желісі». Олардың ыстық су құбырынан жиі ақшау шығады. Олар жолды қазып жатқан аумақты қоршап, жарық сигналы мен ескерту белгісін орнатуға міндетті.
Авторлар ережеде жолды қалпына келтіру технологиясын да белгілеген. Онда «Асфальтбетон жабыны бүлінген жолды жөндеген кезде ойықты құм, малта тас, қиыршық немесе өзге де үгітілмейтін (деформация модулі — 20 МПа және одан жоғары) материалмен толтыру қажет» деп жазылған.
Алматыда жөндеу аяқтаған соң көп өтпей бүлініп қалған жол жамаулары көп екенін ескерсек, бұл шешім өте пайдалы болары анық. Мердігерлер бұл норманы сақтай ма, жоқ па, ол басқа әңгіме. Олар әдетте жолдың бетіне асфальт төсейді, ал асты қалай болып жатқаны белгісіз.
Ақауды жөндейтін мамандар «жол осінен қазылған жердің ұзындығы бойынша жолдың бүкіл еніне» асфальт төсеуі керек, сондай-ақ қалалық мобилділік басқармасымен келісе отырып, қосымша қалпына келтіру енін қамтамасыз етуге міндетті. Ережедегі жеке тармақшада «Асфальтбетон жабынын ойықтың еніне ғана төсеуге болмайды» деп жазылған.
Қыста мердігерге коммуналдық апат нәтижесінде жол бойында пайда болған шұңқырды бетон плитасы және тас төсеніштермен уақытша толтыруға рұқсат етіледі. Бірақ қазылған жерге жаңа асфальт төселгенге дейін онда пайда болған ұсақ тастарды тазалап отыруға міндетті болады.
Жолды қалпына келтіру жұмысын Жол активтері сапасының ұлттық орталығы бағалайды. Коммуналдық мекеме қызметкерлері ақауды 15 жұмыс күні ішінде жөндеуге міндетті болады.
Комментариев: 0