Уақыт өте төмен тартып, төңірегіндегі асфальт үгітіле бастайтын люктер жүргізушілердің бас ауруына айналғалы қашан. Шұңқыр әсіресе көктемде көзге түседі. Жуырда бұл мәселеге Ерболат Досаев назар аударды. Әкім жол жасаушыларға люк орнатқанда жаңа технология қолдануды тапсырды.
Ол қандай технология екенін Kolesa.kz редакциясына қалалық мобильділік басқармасы түсіндірді. Жол мамандарының айтуынша былтыр тамызда сынақ түрінде бірнеше көшеге корпусы «қалқыма» 25 люк орнатыпты. Қысқаша аятқанда, люк құдықтың бетон тіреуішінде емес, тікелей асфальтта орналасқан.
Басқарма өкілдері бұл әдіс асфальт пен люк түйіскен жерге түсетін жүктемені азайтуға мүмкіндік береді дейді.
«Температура өзгергенде люк астындағы жол жабыны төмен тартпайды. Корпусы қалқыған люк асфальтпен бірге қозғалады. Бұл құдық пен люктің қызмет ету мерзімін барынша ұзартады» деді мамандар.
Мұндай технология шетелде көп қолданылады екен. Сынақ нәтижесінде жаңа әдіспен орнатқан люктер төмен түсіп кетпегені анықталды. Енді билік 2023 жылы 600 люкті ауыстыруды жоспарлап отыр. Бірақ бәрі бөлінетін қаражатқа байланысты, өйткені жаңа әдіс бұрынғыдан біршама қымбат көрінеді.
Комментариев: 0