Батыс Еуропа — Батыс Қытай тас жолының Қызылордадан Ресей шекарасына дейінгі 1363 шақырымын жөндеуге ең көп уақыт жұмсалады. Kolesa.kz редакциясына ҚР ИИДМ Автомобиль жолдары комитеті хабарлағандай, аталған жолды 2023 жылдан 2030 жылға дейін кезең-кезеңімен бірінші техникалық санатқа (төрт жолақты жол) жеткізу жоспарланып отыр.
Бұл жол бөлігі қазір екі жолақты. Жол негізінен шөлді жерлерден өтеді. Сондықтан оны жөндеу құрылыс материалын жеткізу қиындығына байланысты ұзаққа созылады әрі қымбатқа түседі.
2023 жылы мына жолдарды қайта жөндеп, бірінші санатқа көшіру жоспарланып отыр:
- Алматы — Қарағанды — Нұр-Сұлтан — Петропавл — Ресей шекарасы (Қорған) тас жолының бөлігі, оңтүстік астанадан Қарағандыға дейін;
- Нұр-Сұлтан — Қостанай — Ресей шекарасы (Челябі) тас жолы;
- Қытай шекарасы — Майқапшағай — Қалбатау — Семей — Павлодар — Ресей шекарасы (Омбы) тас жолының бөлігі, Қытай шекарасынан Майқапшағай арқылы Қалбатауға дейін;
- Алматы — Талдықорған — Өскемен — Шемонаиха — Ресей шекарасы (Барнаул) тас жолының бөлігі, Талдықорғаннан Өскеменге дейін;
- Ақтөбе — Қандыағаш — Мақат — Атырау — Ресей шекарасы (Астрахань) тас жолының бөлігі, Ақтөбеден Қандыағашқа дейін және Атыраудан Астрахань жаққа дейін. (Қандыағаштан Мақат пен Атырауға дейінгі жол 2022 жылдың соңына дейін аяқталады).
2030 жылға дейін Ақтөбе — Орал — Самара және Бейнеу — Шалқар — Ырғыз жолдары да төрт жолақты болады, бірақ кейінгісінің құрылысы әлі жоспар күйінде тұр.
ҚР ИИДМ Автомобиль жолдары комитеті аталған халықаралық тас жолдар жөндеуден өткен соң болашақта ақылы болатынын хабарлады.
Комментариев: 0